söndag 29 januari 2012

Benjamin som träningssällskap på friskis!

Är mäkta imponerad över sonen uthållighet, i 30 minuter var han igång på jympan, och det vill inte säga lite! Enligt schemat skulle det vara samma ledare som i torsdags - alltså inte så jobbigt pass. Men tji fick vi, det var en väldigt energisk och hurtig lite äldre kvinna - som antagligen medverkat till att jag inte kommer kunna röra mig på ett par dagar ;)
Jättebra var hon, knappt så jag orkade med - och jag har aldrig varit med om att man haft träningsvärk redan samma kväll, åja, nu har ju benen slutat darra i alla fall. har en känsla av att det tog rätt bra i lår/mage, kommer definitivt att gå på hennes pass igen!
Benjamin var inte lika imponerad, han tyckte det var jobbigt och vill inte följa med fler gånger - får försöka hitta på nått bra sätt att motivera honom för han behöver verkligen röra på sig! Tycker det är jättebra, på dessa basjympa passen får man ha med sina barn som är mellan 8-12 år gamla gratis.
Ett första utkast till mitt KOL-arbete har jag också fått ihop, nu är jag helt slut, känner mig nöjd med dagen och tänker nu stupa i säng, gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar