torsdag 26 januari 2012

Lite besviken faktiskt...!

Dagens läkemedelsberäkning gick som en dans, har friskat upp minnet lite sen den förra, och det känns inte som det kommer bli några problem. Även etikhandledningen kändes helt okej.
Lite klantigt bara, glömde ta min prolaktas och efter middag svällde jag upp som en ballong och har haft rejält ont i magen :( jäkla ostpaj - men gott var det!
Som tur var så kändes magen lite bättre lagom till passet på friskis, när vi kommer dit så är det inte längre Pia som håller i det, visar sig att hon var sjuk - och fick ersättas med en annan ledare.
Vilken besvikelse, dålig musik, dålig energi och det kändes rätt bortkastat. Jag vill ha lite mer fart, då tycker jag det blir roligare! men men, får hoppas hon är frisk till nästa gång.
Möjligt det blir ett pass på söndag också, kommer nog inte hinna med så mycket nästa vecka. Nä nu ska räkningarna betalas och efter det ska jag i säng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar