lördag 7 januari 2012

Regnig lördag...

Pluggandet gr det trögt med, ska ta mig i kragen och sätta fart nu, så blir kommande 2 veckorna rätt lugna och jag kanske kan ha barnen hemma lite från dagis/fritids. Förmiddagspromenad i regnet blev det med Jessica - vecka 3 kör vi igång med lite pass på friskis, får väl börja med nån basgympa så här i början...tänkte även att jag skulle ta tag i styrketräningen nästa vecka. Lite svårt att kunna få tid till och planera träning eftersom jag börjat jobba en del extra i veckorna, får ju ingen lön i juni eftersom jag byter jobb så det får sparas/jobba ihop till lite semesterpengar!
Får väl passa på och dra igång essä-skrivandet nu när det är hyfsat lugnt här hemma, Benjamin har kompis här, Cassandra är iväg hos kompis och Gabbe bygger lego, de lugna stunderna brukar inte vara så länge här hemma...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar