måndag 23 januari 2012

Imorgon är det dags!

att återigen bege sig till skolan och en ny kurs. Idag blev vi hemma hela familjen eftersom Benjamin började kräkas igårkväll, resten av oss har bara mått illa men blev hemma för säkerhets skull. Känns inte som jag missat så mycket i skolan - har mycket gulliga klasskamrater som tagit sjukhuskläder, lånebok och papper till mig med !!! på eftermiddagen hade vi tydligen bara översiktsföreläsningar om astma, kol, hjärtinfarkt osv, det är sånt jag redan känner mig rätt säker på.
Testet inför D-HLR imorgon har jag gjort nu ikväll och känner mig väl förberedd!
Skönt att alla här hemma mår bättre, Benjamin äter som vanligt - är dock rätt trött, ja det är vi nog alla, jag har blivit väckt säkert en gång i timmen hela natten, nån tyckte det var mörkt, nån var svettig, nån kräkte...eller snarkade osv...så nu ska jag bege mig mot sängen för en förhoppningsvis god natts sömn, börjar inte förrän klockan 13 imorgon heller så lite sömn bör det bli i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar