lördag 14 januari 2012

Nu gör jag helg!

Efter denna veckan känner jag mig liiiite sliten, tre examinationer, långa dagar i skolan, och återigen drar barnens fritidsaktiviteter igång. Skulle idag ha en kort delad tur, alltså 7-10, 15:30-21:30. Men på grund av sjukanmälning blev det istället - jobba en man kort på morgonen, och stanna till 13 på jobbet (snarare 13:30 eftersom Susanne som ska byta arbetsplats ville bjuda på tårta innan jag gick hem) var väl hemma vid 14, kastade i mig lite mat, och så lite snabbgos med lilleman på soffan och sedan iväg igen till jobbet. Trodde vi skulle få en lugn kväll på jobbet, men sååååå fel hade jag! Det började bra, innan det började larma, två stycken skickade vi till sjukhus med ambulans, har i alla fall fått nytta av det vi tentade av i höstas :)
har nu landat i soffan, är så trött att jag mår illa, ska nog dra mig mot sängen, imorgon väntar en härlig sovmorgon och lite essä-skrivning! Kallt är det med så vi håller tummarna för lite snö nu!!

1 kommentar: