onsdag 25 januari 2012

Trött onsdag...

Dagen har spenderats på högskolan och föreläsning och alkoholmissbruk och behandling, rätt intressant faktiskt! Jobbar på med renskrivningar men verkar inte direkt komma nånvart, Benjamin hade en hel del läxor att hinna ikapp med efter 2 dagars frånvaro...det tog oss 3 timmar ikväll och bara hälften är färdigt.
Håller på att förbereda mig inför morgondagens läkemedelsberäkning då vi ska gå igenom spädningar och öva detta praktiskt. Ska också försöka få fatt i kursansvarig för att få lite klarhet i uppgiften vi ska filma nästa vecka.
Det blir även etikhandledning imorgon, sen tänkte jag spendera eftermiddagen i biblioteket och förbereda mig till nästa examination, när jessica slutar vid 16:00 drar vi mot friskis för ytterkligare ett pass! Så jag kommer faktiskt att ta bussen imorgon, rätt skönt ändå - kan man läsa på lite då också.

Har lite funderingar på att gå och kolla mitt hb - är helt sjukt trött, och har inte tagit järntabletterna som jag skulle efter förra blodgivningen, har man en mage som redan slår bakut så tar det emot att ta tabletter som gör det sju resor värre...:(
Nähä, nu ska här packas och fixas inför morgondagen, sedan bums i säng, godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar