torsdag 2 februari 2012

3 dagar utan blogg...

Har bara inte fått tid till det! Men det har hänt massor här hemma hos oss.
Måndagen bjöd som väntat på en helt sjuk träningsvärk, och en hel dag med föreläsningar. Tisdagen bar det även då iväg till skolan för en heldag, fick smita lite tidigare då Cassandra skulle vara hos skolsköterskan på eftermiddagen. Henne var det inget fel på, växer och frodas, hör och ser bra. Däremot var det ju lite diskussion om storebrors tillväxt, skolsköterskan var mycket bekymrad och orolig över att han inte växer, och det är klart jag också - hoppas bara att hab tar tag i det och gör nått snart, till och med dom har ju reagerat på det nu, hans kurvor dippar rakt ner :( han har också gått ner ett halvt kilo sen i december.
Onsdagen blev det manusskrivning till filmandet idag, skönt att ha det gjort nu - det var faktiskt rätt kul, instruerade inte klasskamraten i vad hon skulle säga, utan tycker det blir roligare och känns åtminstonde lite mer spontant och naturligt då - men kan ju säga att hennes frågor var inte de lättaste - och en hel del omtagningar fick det bli :) Rebecka ska redigera, klippa ihop lite och sedan skicka den till mig ikväll, ska bli intressant att se, det är ju dock inte så spännande att se och höra sig själv...känns som jag missade några bitar i samtalet - men det lägger jag till i essän istället!

Nu är jag i alla fall färdigpackad, mor och far är på väg från småland och ska hjälpa till med barnen - och jag ska som sagt bege mig iväg på en liten helgtripp till Karlskrona!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar