torsdag 9 februari 2012

Så nöjd med min dag!

En lyckad dag har det varit, något som skulle ha gjort den ännu bättre hade ju varit lite mer disciplin gällande studierna...men men, man kan inte få allt här i livet!
En fin lön blir det nu i februari, har trots allt inte jobbat så himla många timmar - men det blev en hel del ändå! Så då tar vi en tur till ikea för att inhandla garderober,helfigursspegel och annat smått och gott till lillsnäckan - äntligen ska hon få helt färdigt i sitt rum!

Har också fått en hel del timmar att jobba nu i februari, så lönen blir väl lika fin då, mycket bra med tanke på att vi har en halvfärdig veranda...
Men det bästa av allt med att ha fått massa timmar - är att jag ska återgå så smått till knislinge hemtjänst!! blev ju förflyttad - mot min vilja till broby när jag skulle börja jobba efter Gabriel, har aldrig riktigt trivts där, goa jobbarkompisar, men tycker det är alltid så dålig stämning! Var och hälsade på en liten sväng i eftermiddag för att se rundor och så, inte kul att komma och jobba och känna sig helt vilsen. Och det känns jättebra att komma dit! kommer ju fortfarande att jobba i broby också - så det blir lite blandat!

Idag drog jag och Benjamin iväg till friskis - jag var jätteglad för det och Benajmin var det inte - han blev nämligen dittvingad - ja hemska tanke...farligt att röra på sig en timme i veckan! :) men han hade faktiskt jättekul, han börjar hänga med i stegen och så - men det kan man ju inte erkänna ;)
Det blev ett klart mycket bättre pass än sist - då min astma höll på att ta kål på mig! Mår mycket bättre nu, och visst är det lite jobbigt med astman varje gång - men det går. Idag kände jag verkligen att jag kunde ge allt, skitkul var det! nu sitter alla steg och rörelser som en smäck! Det är verkligen underbart att komma hem effter träning och känna redan då hur ont man kommer att ha nästkommande dag, känns som det gör nytta och är värt det!

Måste ju också tacka Katta för hjälpen med fästisarna! jag fick till det - tack vännen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar