tisdag 21 februari 2012

Jodå, jag lever än...

Det är bara så att det är tentavecka, vilket är orsaken till att jag varit så kass på att blogga.
Imorgon väntar den första tentan - läkemedelsberäkning, med lite blandade känslor och massor av prestationsångest!
På fredag är det dags för nästa och då är det tenta i sinnesorganens sjukdomar samt folksjukdomar - där råder total tentaångest!
Fick igår veta att jag på mitt informationssamtal med KOL-patient fått VG, vilket klart känns jättebra - men är för trött för att vaar glad åt det...
Barnen har sportlov, som de pga av tentaveckan får tillbringa på fritids/dagis, men det planerat jag att gottgöra med ett mysigt biobesök på fredag och en helg utan måsten - eftersom denna kursen nu är slut!
Bloggen får jag väl gottgöra med diverse uppdateringar så fort jag hinner, gonatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar