måndag 20 augusti 2012

Slut på sommarlov!


För barnen i alla fall, jag har en vecka kvar på IVA och sedan en vecka i hemtjänsten.
Sista dagen på sommarlovet krävde lite glass tyckte vi





Benjamin tog en kopp varm choklad med grädde till sin glass...han har också idag sagt hej då till gamla skolan, yngre kompisar och fritidspersonal eftersom han byter skola/fritids imorgon. Barnen är badade, väskorna är packade och de har definitivt fjärilar i magen inför morgondagens skolstart!
Är rätt bra förberedd inför min egen skolstart också, kurslitteratur är beställd och på väg, har letat upp schemat för de 2 veckor jag är i skolan innan jag ska bege mig ut på praktik, har lämnat schema till dagis/fritids och imorgon ska studentkort fixas så jag kan köpa busskort.
Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar