onsdag 29 augusti 2012

Flitig som en myra!

Trots att kvällen har spenderats i knislinge hih har massor blivit gjort hemma! Efter att jag och Gabbe lämnat de stora i skolan blev det frukostmys, och storstäd i köket. En långpromenad hann vi med och uträttade lite ärenden på bank och apotek, när vi kom hem blev det middag och jag har hunnit ringa massa samtal - lite receptförnyelser och har bokat tid för sista hepatitvaccinationen bland annat. Har också pratat med dom på vårdcentralen där jag ska vara om några veckor - mycket trevlig sköterska pratade jag med, de såg fram emot att träffa mig och hälsade mig hjärtligt välkommen :)
Har också gått igenom alla papper som nu ligger ute på first class, skrivit ut och läst igenom. Några maskiner tvätt hann det också bli! Imorgon blir det skolfotografering för Benjamin och när barnen kommit hem - en fika med Anneli och flickorna. Imorgon släpper ving sina sommarresor för nästa år - kul att kolla och drömma sig bort för en stund!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar