måndag 30 april 2012

Måndagsshopping!


Mannen min har under sin lediga helg börjat storstäda källaren, och ska nu bygga lite skåp till mig där jag kan förvara diverse skräp. Så imorse drog han och Gabbe iväg till byggmax för att handla material. När släpet skulle lämnas tillbaka passade jag och Cassie på att följa med in till stan en sväng medan männen i familjen uträttade lite andra ärenden. Jag har fått dille på grönt, och har letat efter ett par gröna byxor hur länge som helst, och så även idag - hittade ett par jättefina på bikbok i storlek S, efter att ha kämpat med att få upp dom högre upp än till låren en stund, (fanns bara i storlek S)  och lyssnat på Cassandras asgarv gav jag upp, det kanske inte är meningen att jag ska ha gröna byxor?! istället inhandlades en grön topp och en mycket fin väska. Cassandra handlade underkläder och hårspännen - gud vad hon växer, stora damen snart ju :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar