söndag 15 april 2012

Hektisk helg!

Observationsstudien vi jobbat med i skolan under de senaste veckorna skickades in i fredags eftermiddag, och jag trodde på en lugn och skön helg....
Men så blev det inte riktigt, fredagkvällen var lugn och skön, shopping på lördagen och sedan jobb på kvällen. Idag har jag och Cassandra varit iväg på loppis med Susanne och var inte hemma förrän vid 3, då blev det mikropaus och några timmars internetföreläsningar om enkätstudier och annat skoj som drar igång på tisdag, barnen i duschen - i säng och nu har vi landat på soffan!
Loppisdagen kan jag väl summera så här - nästan inget folk alls då de haft loppis på föera ställen i Hässleholm idag (korkat!) Hade massor med mig, och massor med mig hem. Sålde för 220:-, minus 2 varmkorvar var á 15:-, minus 100:- hyra för bordet, alltså en vinst på hela....40 kronor, hurra! ;)
Skämt åsido, vi hade rätt kul i alla fall, och ger det ett nytt försök om 2 veckor, och då är det löningshelg och vi hoppas på bättre försäljning.
Imorgon blir det heldag med Gabriel, utvecklingssamtal 9:30, stannar sen kvar och äter middag och kolla lite hur han har det på dagis. På eftermiddagen är det återbesök på öron, och hörselkoll, hoppas på att han fortfarande hör som han ska!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar