måndag 23 april 2012

Dags att börja ladda!!!

Om bara 9 dagar är det dags för vårruset i malmö, har verkligen sett fram emot det. Under de tre senaste veckorna har förkylningarna avlöst varandra och har därför varken varit ute och gått/sprungit eller besökt gymmet. Nu börjar det äntligen släppa, och ikväll startade jag lite lätt med en timmes promenad med Vanja, får ligga i varje dag nu tills den 2/5!!!

Nån effektiv pluggtid har jag inte haft direkt heller idag, datakrångel så jag håller på att bli tokig! men imorgon blir det nya friska tag, granska färdigt och sammanställa resultat av mina enkätfrågor, efter det blir det återigen lite jobb i knislinge hih - sista passet den här månaden. Har ju haft stenkoll på vad jag tjänar under terminen så jag inte tjänar för mycket och behöver betala tillbaka, upptäckte i alla fall igår att jag glömt att räkna med extrajobb i maj - som då betalas ut i juni, jag har bara räknat med lönen från csk. Har ju inte tjänat för mycket än, men hade ju räknat med att kunna jobba en 30-40 timmar, men det går inte! Vet inte exakt hur mycket jag får i lön i juni från csk heller - så det blir att ta det säkra före det osäkra och bara ta 2-3 pass i maj.

Nu blir det soffan en stund innan det är dags att dyka ner i sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar