måndag 25 juni 2012

Är det sommar eller?

Fjärde dagen med regn idag, längtar efter lite sol!!! Helgen spenderades med syster Hanna och familj hos mor och far i småland. Igårkväll blev det en extra kvällstur i hemtjänsten - och även om det är jättekul att träffa gamla jobbarkompisar och pensionärer är jag väldigt glad att jag sökt mig till sjukhuset! I två veckor har jag nu gått brevid och har två veckor kvar innan jag börjar jobba själv, det är jättekul, varierande och jag lär mig massor varje dag och kommer säkert att lära mig massor resten sommaren också. Idag är det dags för den första natt-turen och jag är inte lite orolig, jag är definitivt ingen kvällsmänniska, och tror det kommer att bli en stor utmaning...
Nu är i alla fall barnen lämnade, middagen intagen och jag säger nu gonatt och beger mig mot sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar