måndag 15 augusti 2011

Nu ska banne mig kilona väck!!

Dagen har bjudit på jobb och ett föräldrabesök på habiliteringen, och även en liten titt införbi friskis&svettis. Har funderat på att börja träna ett bra tag nu, och nu är det dags att göra allvar av funderingarna, har ju också en finfin rabatt som student. Efter graviditeten med Benjamin gick jag snabbt ned till ursprungsvikten, efter bara några veckor så vägde jag mindre än jag gjorde före jag blev gravid. Med Cassandra tog det lite längre tid, ca. 9 månader så var jag nere på mina vanliga 44 kilo. Och så lille Gabriel då, gick upp 22 kilo under graviditeten, och helt ärligt.....så har jag kvar 20 av dem - och det värsta - han är tre år gammal nu, dags att ta tag i det!
Inte för att min tanke är att gå ner till 44 kilo, det känns inte speciellt hälsosamt, men magen ska väck i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar