söndag 14 augusti 2011

Länge sen sist!

Nu återstår bara 2 veckors jobb innan jag återvänder till skolan, ska bli så kul!!!
Cassandra har denna veckan börjat på fritids, och det går kanonbra! hon trivs, hittar alltid nån att leka med och äter bra, kunde minsann inte gå bättre! Skönt att hon hinner vänja sig med fritids innan skolan börjar, det är ändå en stor förändring om man jämför med dagis.
Det innebär också att Gabriel numera är utan sina syskon på dagis, han är lite orolig när jag lämnar men det kan också bero på att det inte varit ordinarie personal på dagis i sommar utan mest vikarier och personal från andra dagis. Denna veckan är i alla fall ordinarie personal tillbaka, tycker att han är mycket lugnare, mindre bråk mellan honom och Cassandra hemma också, han är riktigt mysig kille!!!!!

Något jag inte nämnt innan är att min mamma för ett par månader sedan fått veta att hon har en hjärntumör, läkarna verkar säkra på att den är godartad men det är dock ändå en tumör. Hon har opererats två gånger denna veckan, i torsdags tog de bort tumören och redan dagen efter var hon oförskämt pigg. Nu är hon i alla fall hemkommen, med mycket vila och uppassning från fader min hoppas vi på en snabb återhämtning!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar