måndag 30 maj 2011

Börjar känna lite panik!

Nästa vecka är det dags för den praktiska tentamen, den sista den här terminen faktiskt, känns som att jag verkligen borde sätta igång med pluggandet! men jag är så trött, stora tentan tog all energi, tid och lust, nu vill jag bara ha sommarlov!

Dagens förläsning om farmakologi gick otroligt segt, mycket intressant, men det känns som att det finns en gräns för hur mycket man kan lära sig på så här kort tid, och den gränsen är nådd nu!
imorgon blir det sista föreläsningen i farmakologi, och tentagenomgång som jag inte tänker gå på! ska hämta min tenta och ta sista fikan med fina vännerna innan sommarlovet!!!

Kvällen har bjudit på spårarscouternas lägerbål med lekar och korvgrillning, i sällskap med fina anneli och töserna!
Så nu gör jag kväll, pluggandet får vänta till imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar