tisdag 22 januari 2013

Uppdatering vecka 3!

Praktiken avslutades och onsdagen bjöd på slutexamination, det måste jag säga att fastän jag var skeptisk till psykiatrin så saknar jag det, det var några mycket lärorika och givande veckor!
Jag och Anna slog på stort och bjöd på tårta.
Lite jobb blev det också i hemtjänsten, och på fredagen åkte jag och Gabriel iväg till Ica maxi för att storhandla, han fastnade i vanlig ordning i fiskdisken för att titta på de gulliga fiskarna och skaldjuren :) den här gången nöjde han sig inte med att titta utan skulle bestämt köpa med sig fisk hem! Vi bestämde oss för rödspätta, och det var en mycket nöjd kille som satt och höll fiskpaketet i vagnen. Så säger han: nä mamma nu kör vi hem och släpper ut fiskarna...irriterad blev han också när vi på vägen hem passerar Helge å och jag vägrar stanna och släppa ut mina sjuttiokronors filer...

När mannen kommit hem från jobbet p fredagen drog vi iväg till Småland för en helg hos mor och far! Ett besök på upptech i Jönköping blev det (typ som teknikens hus/kreativum).







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar