fredag 11 januari 2013

Semestern är bokad!!

Den 12 Augusti beger sig familjen Fridlund mot varmare breddgrader, så skönt ska det bli!! Enligt barnen lär det dock inte bli något bad i havet (tror jag sådär mycket på). Benjamin tänker vägra bada eftersom han sett nått naturprogram där de tydligen visat att det finns giftsprutande rockor i saltvatten, Cassandra tänker vägra eftersom det finns hajar. Tur för mig att jag då har Gabriel som kommer och kramar mig och säger: mamma jag ska då bada med dig, för jag gillar hajar :) du är för go du lilla plutt! Känns ju dock rätt avlägset när man går in på bokningen och ser att det är 214 dagar kvar tills vi åker, men det går säkert snabbt!
Måste ju också skicka iväg ett stort tack till fina systrarna Jessica och Hanna, och så Chrille för alla restips/bokningshjälp!!

Sunwing Sandy Bay Beach

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar