söndag 22 juli 2012

Lite smått och gott!


Avsaknad av uppdatering här i bloggen har under den senaste veckan berott på lite problem med tekniken, min telefon funkar visst bara när den själv vill! Nu har jag lite att ta igen, men det kommer!
Denna boken är ett av de bästa inköpen denna sommaren, massor av bra tips på roliga ställen!


I tisdags blev det morgonmys med Cassandra, jag var och lämnade blod, fikade med fina Rebecka som jag inte hunnit träffa sedan skolan slutade.


På eftermiddagen åkte jag och Cassandra in till stan, noga med bälte på bussen den här tjejen! :)
Jag var till frissan och klippte mig och så blev det lite shopping och glass!



Jag och Benjamin har också hunnit med att plocka jordgubbar en sista gång för den här säsongen i veckan, och så hade hallonen mognat!


Så det blev både jordgubbssaft och hallonsylt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar