tisdag 10 juli 2012

Känns som dagen efter...

I torsdags avslutade jag min brevidgång på intensiven, kändes skönt att äntligen börja jobba själv, de sista dagarna med handledare jobbade jag rätt mycket själv också. Så inatt var det dags, första passet på egen hand, även fast Jimmy har semester och barnen var hemma så fick jag nån timmes sömn på dagen igår. Passet gick otroligt långsamt, mycket personal och lite patienter och tiden sniglade sig fram. Väl hemma trött som bara den somnade jag snabbt vid 08:00, vaknade 11:30. Kunde inte somna om mer och är nu helt slut - kanske blir en god natts sömn idag istället, hoppas på det!
Igår träffade vi BVC-psykologen som träffat Gabriel och fick ett besked som inte var något oväntat direkt...
Imorgon får vi en ny familjemedlem här på Skandiagatan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar