onsdag 21 september 2011

STRESS!!!!

Idag fyller snäckan 6 år, 6 år!!!! så stor hon har blivit!!! Dagen har varit full av måsten, Cassie hade tid både på barn och hab för syskonsamtal, och så hade jag lovat en tur till stan och mcdonalds så det tog vi efter hab.
Hon har i alla fall vuxit rejält över sommaren, 1,5 kilo och 2 cm,. så nu är hon 108 lång och väger 18,7, stora tjejen!!!
Med tanke på att alla barn var med till hab så blev det inte mycket till samtal då hon hellre ville leka med brorsorna, men det är bra att hon känner sig lite mer bekväm att följa med dit!
I stan inhandlades byxor till killarna, skor och strumpbyxor, sjal till mig, och presenter till fredagen då både B och C ska på kalas. Nu är de iväg med pappa på orientering, sen blir det glasskalas och nattning, därefter har jag ca 1 mil  att avverka med fina Jessica!!!
Imorgon bitti påbörjar jag min resa mot hemtrakterna, och begravningen av fina fina mormor!
Kommer att sakna barnen helt sjukt mycket men samtidigt känns det som jag behöver en break i all stress, för det är mycket nu med praktik/skola/hem/hab.
Egentligen borde jag börja typ för länge sen, men har fastnat i datorn, skärpning nu!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar