söndag 3 april 2011

Mor och far

har varit på besök i helgen, lördagen bjöd på shopping!
Lördagen slutade inte lika bra som den började, känner inte för att gå in på några detaljer, men illa var det!
Tänk att någon så ung, ett barn, ska behöva gå igenom allt det vår son gör. Tänk om man hade kunnat lyfta den bördan från hans axlar, eller åtminstonde kunna underlätta, men hur? vad ska man göra?
När allt lugnat sig här hemma blev det lite lördagsmys, vi såg "i rymden finns inga känslor" och jag kan varmt rekommendera den, kanske man kan förstå personer med dessa funktionhinder lite bättre?!
Härligt att se benjamin brista ut i skratt av igenkännande...

Försöker verkligen ta mig i kragen idag, har seminarie på fredag, så det är en hel del som ska läsas igenom. Det gick hyfsat på förmiddagen, sen tog jag och cassandra en promenad till konsum, och nu har jag svårt att komma igång igen. Ett sista litet ryck måste det bli i alla fall, innan jag stoppar in fiskgratängen i ugnen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar